Głównej zawartości

mgr Romuald Pryll

E-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
telefon 082 5714 028 wew. 14
fax 082 5714 4 61

Kompetencje i zadania Sekretarza Gminy:

  1. Wykonuje czynności związane z prawidłowym zarządzaniem Urzędem Gminy m. in.:

    • opracowuje projekt regulaminu organizacyjnego Urzędu Gminy oraz uaktualnia go w miarę potrzeb,
    • opracowuje zakresy czynności dla poszczególnych stanowisk pracy,
    • sprawuje nadzór nad organizacją pracy w Urzędzie,
    • prowadzi gospodarkę etatami oraz funduszem płac Urzędu,
    • rozstrzyga spory kompetencyjne między pracownikami,
    • dba o podnoszenie kwalifikacji pracowników poprzez samokształcenie i szkolenia,
    • prowadzi kontrolę wewnętrzną Urzędu,
    • dba o wygląd budynku Urzędu i rozlicza się z wydatków przewidzianych na ten cel w budżecie gminy.
  2. Prowadzi sprawy powierzone przez Wójta Gminy
  3. Współpracuje z Radą Gminy, nadzoruje pracę na stanowisku d/s Rady Gminy, odpowiada za właściwe przygotowanie materiałów na Sesję Rady Gminy.
  4. Nadzoruje kompletowanie dokumentacji pod obrady Rady Gminy.
  5. Przygotowuje projekty uchwał Rady Gminy oraz Zarządzeń w zakresie prowadzonych spraw.
  6. Prowadzi książkę kontroli.
  7. Czuwa nad tokiem i terminowością wykonywanych zadań Urzędu Gminy.
  8. Nadzoruje ewidencję i merytoryczne załatwianie skarg i wniosków od mieszkańców.
  9. Koordynuje obsługę prawną Urzędu.
  10. Jest odpowiedzialny za sprawy inwentaryzacji w Urzędzie Gminy oraz sprawuje nadzór nad tymi sprawami w jednostkach organizacyjnych gminy.
  11. Nadzoruje wykonanie zaleceń pokontrolnych.
  12. Jest odpowiedzialny za sprawy związane z informatyzacją i komputeryzacją Urzędu.
  13. Dekretuje pisma, dokumenty, pocztę elektroniczną przychodzącą do Urzędu.
  14. Jest odpowiedzialny za współpracę z sołectwami oraz sprawuje nadzór prawny nad ich działalnością.
  15. Organizuje i sprawuje opiekę nad przebiegiem staży i praktyk uczniowskich i studenckich.
  16. Organizuje roboty publiczne i interwencyjne.
  17. Prowadzi rejestr instytucji gminy.
  18. Opracowuje materiały planistyczne do projektu budżetu gminy w zakresie prowadzonych spraw.
  19. Nadzoruje i koordynuje pracę GOK-u i Biblioteki.
  20. Nadzoruje współprace ze stowarzyszeniami i organizacjami pozarządowymi działającymi na terenie gminy Hańsk.
  21. Nadzoruje i koordynuje współpracę z organizacjami promującymi sport i turystykę.